Пропустити навігацію.
Головна
"З нами - комфортно та безпечно!"

ЕЛЕКТРОННІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ МОЖНА ПРИКЛАСТИ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ

Міністерство юстиції України у Листі від 18.06.2018 року зазначає, що порядок виготовлення електронних копій (шляхом сканування) є обов'язковою та може проводитися як при подачі заяви, так і під час безпосереднього розгляду документів в процедурі державної реєстрації прав.

Але, є випадки, коли в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутні електронні копії документів. Щоб уникнути таких випадків, Мін'юст рекомендує державним реєстраторам після завершення процедури державної реєстрації прав перевіряти наявність «завантажених» в реєстр копій документів, і, в разі їх відсутності - виготовляти такі копії і додавати їх до даного Реєстру.