Пропустити навігацію.
Головна

ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ "ПЛАТІЖОК" ЗА КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ

Нерідко на практиці житлово-комунальні послуги, що надаються громадянам є неякісними чи надаються не в повному обсязі. Яким чином вплинути на постачальників цих послуг та що передбачено у такому випадку законодавством України?

1) Скарга в компанію, яка зобов’язалася надавати відповідну житлово-комунальну послугу
Це може бути скарга на відповідну приватну організацію, до відповідної адміністрації, що уповноважена впливати на ситуацію, в ЖЕК тощо.
2) Згуртуватися з Вашими сусідами та писати колективні звернення
Рекомендовано скласти громадянський акт за участю сусідів та ,по можливості, свідків. Цей акт слід оформити в 2-х екземплярах та віднести як в ЖЕК, так і у відповідну адміністрацію.
3) Звернутися письмово до Антимонопольного комітету України зі скаргою на приватні підприємства, що є надавачами послуг
Чимало обслуговуючих компаній є монополістами, а отже за їх роботою пильно стежить Антимонопольний комітет України. Зі скаргами на послуги вказаних організацій можна звертатися або до місцевої влади, безпосередньо до Антимонопольного комітету України.
4) Оскаржувати неправильно нараховану комунальну плату в судовому порядку