Пропустити навігацію.
Головна
"З нами - комфортно та безпечно!"

ПРАВА СПОЖИВАЧА ПРИ ВІДВІДУВАННІ РЕСТОРАНУ

1) Вас не мають права не пропускати в ресторан.
Якщо охоронець не пропускає Вас всередину ресторану, аргументуючи тим, що приватний заклад громадського харчування може відмовити в відвідуванні, не пояснюючи причини, це грубе порушення Ваших прав як споживача послуг громадського харчування, а ресторан є виконавецем цих послуг. тже, ресторан повинен надавати послугу кожному, хто до нього звертається. Відмова може бути законною тільки через відсутність вільних місць, електрики або води, або через закриття на спеціальне обслуговування.

2) Вам принесли страву, яку Ви не замовляли.
Якщо Ви зробили замовлення і принесли Вам іншу їжу або блюдо невідповідної якості, Ви маєте право вимагати за своїм вибором безоплатного усунення недоліків, зменшення ціни або повторного приготування страви. Також Ви маєте право відмовитися від замовлення, якщо помітили його низьку якість чи низьке виконання.

3) Ви маєте право не залишати "чайові", адже за вони надаються в добровільному порядку за особистим рішенням відвідувача.
Якщо "чайові" включаються в рахунок, про це необхідно повідомити завчасно - зокрема, повісити табличку на видному місці, зробити зноску в меню про те, що стягується додаткова оплата за обслуговування. У іншому випадку, таке неповідомлення є порушенням прав споживачів і він має не право не сплачувати "чайові".

4) У будь-якій конфліктній ситуації Ви маєте право вимагати книгу скраг і Вам зобов'язані її надати на Вашу першу вимогу.

5) Ви маєте право замовляти саме ті страви та напої, які бажаєте, у будь-якому кількості. Навіть якщо Ви замовили одну чашку кави, офіціант зобов'язаний Вас обслужити.

6) Ви маєте право пред'явити претензію, якщо Вам принесли не ту страву , яку було Вами замовлено.

7) Крім безпеки харчових продуктів, заклад має забезпечити і безпеку споживача в обслуговуванні.го закриття, а якщо ресторан працює до останнього клієнта, то вам ніхто не вправе попросити покинути зал.

8) Окрім безпеки харчових продуктів, ресторан повинен забезпечити також Вашу безпеку, що передбачає відсутність факторів, що виключають можливість заподіяння шкоди вашому здоров'ю та приватній власності. Якщо з вини ресторану було заподіяно шкоду здоров'ю споживача, варто це зафіксувати, а згодом - звернутися в травмпункт для одержанне довідки та направити письмову заяву в ресторан. У разі відмови у відшкодуванні шкоди здоров'ю та моральному збитку, Ви маєте право звернутися до суду.