Пропустити навігацію.
Головна

Поради споживачам.

  1. Ні в якому разі не користуватись послугами фізичних осіб, які здійснюють торгівлю з рук у невстановлених місцях, тобто «дикої» торгівлі. Законодавством не передбачено захищення прав споживачів при їх порушеннях на «дикій торгівлі».
  2. Коли забажаєте скористатися послугами ринку, потрібно, перш за все, звернути увагу:
    • на наявність вивіски із зазначенням повної назви ринку і його власника, спеціалізації ринку, режиму роботи, а також графічно виконаного плану території з позначенням усіх стаціонарних об’єктів ринку;
    • на наявність на торговому місці продавця таблички із зазначенням назви, суб’єкта підприємницької діяльності, що організував торгівлю, та копії ліцензії у разі здійснення господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;
    • на наявність ярликів цін, як вони оформлені – чи є назва товару який пропонується для продажу, його вартість;
  3. Особливу увагу треба звернути на товари, що швидко псуються: на упаковці перевірити термін придатності (дата виготовлення, дата до якої треба вжити даний продукт);
  4. Якщо у Вас виникають сумніви щодо чистої ваги проданих Вам товарів, то дане питання можна перевірити на контрольних вагах, які повинні бути встановлені в доступному місці на ринку;
  5. При придбанні Вами на ринку товарів, особливо непродовольчих, на які встановлені гарантійні терміни споживання і таке інше, необхідно вимагати від продавця, який відповідно до законодавства звільнений від застосування реєстраторів розрахункових операцій та розрахункових книжок товарний чек, що засвідчує факт купівлі; Оскільки, в разі придбання товару неналежної якості, Ваші вимоги будуть розглядатися після пред”явлення розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійні терміни – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
  6. При купівлі товарів звертайте увагу на зовнішній вигляд товару, кінцевий термін реалізації або дату виготовлення і термін придатності до споживання, умови зберігання при продажу товарів, що швидко псуються;
  7. Відносини між Вами, як споживачем, та підприємством торгівлі чи побуту, як продавцем, регулюються Законом України «Про захист прав споживачів». При порушенні Ваших прав як споживача необхідно, в першу чергу, звернутися до адміністрації підприємства;